Benim doktorum da iğneyi bırak coraspin yeter dedi, bıraktım ama sanki hareketleri az gibiydi belki de kendime vesvese verdim 4. Gün vurmaya devam ettim ve doktora iğne vurmamanın içime sinmediğini söyledim kullanmanın da zararı yok içine sinmiyorsa iğneye devam edebilirsin dedi. Ben kullanmaya devam ediyorum o yüzden. Aklımda kalıp içime dert olacağına vuruyorum rahat ediyorum