Starkmama21 merhaba, ben de 23+4 günlük hamileyim. Oksapar 4000 kullanıyorum. Doktorum muhtemelen bir sonraki randevuda (25.hafta) bıraktıracak. Son randevuda demişti. Sizin gibi ben de tedirginim bırakma konusunda.
22+2de ara kontrole gitmiştim, kasık ağrım vardı. 600 gram çıkmıştı bebek :) ben de 4.5 kilo aldım. Bu arada bebek hareketlerini bazen çok hissediyorum. Bazen az hissediyorum. Makat geliş durduğunu söylemişti doktorum. Sizde durumlar nasıl ?