burcu55 dün bir arkadaş paylaşım yapmıştı Doğumuyla ilgili okudun mu bilmiyorum onunda hafif sancısı varmış doktora gitmiş yalancı Sancı die eve yollamış buda evde bu otu suya atmış ve sudanda
İçmiş sonra sancısı başlamış ve doktora gittiğinde açılması çoğalmış yanlış olmasın sanırım 7de doktora gitmiş 11de doğumu
Olmuş ve o kadar kolay anlatmış ki
Dogumunu hemen doğurasın gelir aktarlarda satılıyor Muş bide çiçek gibi
Değil kuru dal gibi
Bi otmuş çok yazdım ama bende yeni
Öğrendim şimdi
O postta okuyorumda