Masalceylan october insallah cnm trendyoldan aldım testi acaba bozuk falan mı bitane daha yaptım oda aynı çıktı bozuksa hepsimi bozuktur
miniktirtilim_ Masalceylan benim de t çizgisi c çizgisinden daha silikti adetimin geçmesinin 4. günü yapmıştım pozitifti canım. Ilk defa böyle bi şey okudum, bence kesinlikle pozitif direkt kan ver yarın🥰
Eda42_ Masalceylan Ama bu kadar da olmaz ki bilmiyorum en iyisi kan vermek doğru sonuç o şekilde belli olacak
orkidemm_ Masalceylan ya saçmalama lütfen 5 dk nedir 10 dk nedir ki hemen çıkmış belki 5 dk geçmemiştir sen de ha sanki uğraş arıyorsun üzülmek için
Merve_cetiner Masalceylan kız basbaya var ben bundan daha da silikti öğrendim bende inanmadım 2 kere test yaptım çıktı sende hamilesin niye umutsuzluğa kapılıyosun bence git kan ver kesinleşsin
Selaykurt Masalceylan canım ben de hamile olduğumu öğrenmeden 1 hafta önce kan vermiştim negatif çıkmıştı 1 hafta sonra idrar testi yaptım pozitif çıktı şuan 37+1 haftalığım bence sen gene git kan testi yaptır
Masalceylan Selaykurt canım kan verecektim ama gerek kalmadı galiba testin kağıdına baksana negatifmis attım bakarmısin
Masalceylan orkidemm_ yok cnm benim üzülmek için değil kağıtta öyle yazıyor yeni baktıkdim ondan rabbim isteyen herkesim kucağını doldursun 🥹🤲🌹
Masalceylan ses3567 benimde hep öyleydi sürekli kan verirdim negatifti canım benim adet olmazsan tekrar yap
Sevgikaya1525 Masalceylan aşkm onlara silik diorsn bu tam pozitif benimde 4 gün ara ile kan verdim ilk verdim negatif 4 gün sonra verdim pozitif idi
Farida_Aliyeva_ Masalceylan ilk önce mehraba 🫶🏻ben testyaptım seninkinden bile soluk çıkmıştı kanntesti yaptırdım 3 haftalık hamile oldyğumu öğrendim hiçbiçeye bakma ya git kan testi yaptır en güvenlisi o çünki inAllah hayrlı haberler alırsınızz🥰
anneoluyorumm13 Masalceylan ben gebeyim anı kalması için test yaptım saklıcam onu aslında kanda öğrenmiştim dediğiniz gibi 10 saniye sürmedi 2. Çizginin çıkması hızlı oldu