Masalceylan Kızlar adetim baya gecikti yine olmayınca test yapım dedim böyle çıktı yanıltır diye ikitane yaptım üst üste
Eda42_ Masalceylan Bu kadar da yalancı test olur mu bilmiyorum ama bence var gibi çok silik değil ki kan verdim demişsin belki de geç döllenme olmuştur yarın tekrar ver inşallah hayırlı güzel haberler alırsın
anneoluyorumm13 Masalceylan ben gebeyim anı kalması için test yaptım saklıcam onu aslında kanda öğrenmiştim dediğiniz gibi 10 saniye sürmedi 2. Çizginin çıkması hızlı oldu
Masalceylan ilaydarabiaoz teşekkür ederim canım benim ama geçen hafta sali kan vermiştim bisey yoktu hala olmayınca yapım dedim testler hep yaktı beni ama ondan güvenemiyorum
Masalceylan orkidemm_ canım silik görüp her seferinde kan verdim en son geçen hafta Salı negatif çıkmıştı ondan bozuktur dedim artık testler malum
Selaykurt Masalceylan canım ben de hamile olduğumu öğrenmeden 1 hafta önce kan vermiştim negatif çıkmıştı 1 hafta sonra idrar testi yaptım pozitif çıktı şuan 37+1 haftalığım bence sen gene git kan testi yaptır
Sevgikaya1525 Masalceylan aşkm onlara silik diorsn bu tam pozitif benimde 4 gün ara ile kan verdim ilk verdim negatif 4 gün sonra verdim pozitif idi
Mamiko_2020 Aaaa siz bi çok kez post açmıştınız regl olamıyorum diye,hala olmadınız sanırım gebelik mi oluştu 🥰😍kesinlikle gebelik var bence bariz pembe 🌸🙏🏻
Masalceylan Mamiko_2020 evet cnm hep silik çıkıyordu ama bu sefer çok net ama testler artık çok ylaanci pozitif veriyor o yüzden pek inanamadim
Masalceylan october insallah cnm trendyoldan aldım testi acaba bozuk falan mı bitane daha yaptım oda aynı çıktı bozuksa hepsimi bozuktur