Tubatubila Arkadaşlar sabah acil sezeryana alındım gaz cikaramiyorum küçük tuvaletimi yapamıyorum çok acıyor ne yapmalıyım nolur akıl verin
MorKelebek54 Tubatubila gecmis olsun canim oncelikle hayirli olsun rabbim uzun omurler versin bebise☺️🤲🏻 gaz cikarmak icin bol bol yürüyus yap, ben siyah kayisi suyu ictim. O sekidle rahatlikla cikartmistim.
MorKelebek54 yeni_anne2 nescafe anestezinin etkisi ile olan bas aguris icin iciliyo gaz ciksin diye degil ki
MorKelebek54 Tubatubila siyah mi normal kayisi mi ictin? Siyah cok iyi geliyo cunku tavsiye ettigim herkes de faydasi oldu. Bide bol bol icmen lazim ki yarasin canim hem sute de etki ediyo ☺️
Merve-betul Yürü bol bol bide kayısı hoşafı ve probiyotikli yoğurt vermediler mi probiyotikli yoğurt yemelidin en rahat öyle cikoyo beb onu yitip lavabota oturup zorla ikinmistim
MorKelebek54 Tubatubila anladik canim demek ki herkesde ise yarakiyomus valla bildigim baska yok maalesef. Bol bol yürüyüş de yapman lazim
Annelikmghb Tubatubila kayisi hosafi acilen yaptirmalisin tatlim bende yaptim cantama indirdim. Tedarik edemezsen kayısı suyu ic.
Lavin___ Tubatubila bol bol hoşaf suyu iç canım ben de geceye kadar yapamamıştım gecesinde yapabildim bolca da yürümüştüm bir de