MomBse canım bende 39+4üm dün kontrolüm vardı hiç sancım çıkmıyor ve açılma da yok. Bende 39da doğar kesin diyordum ama nerde😁
Doktorum 10 güne doğurursun dedi ama benim takatim kalmadı son günler gerçekten çok yoruyormuş. 41e kadar bekleyeceğiz inşallah gününü doldurunca gelir🤲🏻