Adenmom_ Esrakalkanc veriyor ama İstanbul şartlarında ben ücretsiz izine çıkarsam geçinme ihtimalimiz yok maalesef ki
Ebeeee Esrakalkanc insanlara bu tür akıllar vermekten vazgeçin,bu seçeneği memur olan herkes biliyor zaten..
Mrv342 Kızlar bu 32. Hafta adetin son gününe göre belirleniyor değil mi? Yoksa bebeğin ultrason gelişimine göre mi
Esrakalkanc Adenmom_ cok haklısınız benım de subat bası dogumum temmuz ağustos eylul ne zaman olursa tercih verecegım iste ben de ücretsiz izin kullanmak ısterdım ama hem gecım için hem de artık calısmak ostedıgım için bebegımı bırakacağım sızın kı calısmayq baslayacahınızda kac aylık olucak bır de anneler mi size gelecek sız mı oraya bırakacqksınız bebegı
Ebeeee Adenmom_ bu gidişle bize de zor denk gelir,baksana arkadaşın biri eşim aradı 1yila ancak dediler diyor
Esrakalkanc Ebeeee ne akıl vermesi kendınde mısın her hastanenin prosedürü farklı yalvar yakar ucretsız izin için izin almaya calisan annelerı tanıyorum hastaneden idarelerin bazıları verirken bazıları vermiyor sız kendı kendınıze ahkam kesmıssınız yaşadığınız strese verıyorum .
Ebeeee Komisyonda gözüküyor doğum izninin uzatılması, komisyon 45gunde sonuclanmak zorunda diyor, bilmiyorum artık ,acaba cimere falan mı yazsak
Adenmom_ Esrakalkanc 4 buçuk aylık olacak canım annemler bize gelecek kızımın alıştığı ortam düzeni bozulsun istemiyorum Allahtan evim işe yakın koşa koşa gidip geleceğim valla , inşallah şöyle güzel bir alım olur da gönlünüz de ki yere yerleşirsiniz hayırlısıyla
Ebeeee Esrakalkanc Esrakalkanc sen ıslah ol da o samimiyetsiz niyetinle ben olmasam da olur ,en azından empati kurabiliyorum birinin yerine
Adenmom_ Ebeeee ay yok annem Bursa da kayınvalidem Samsun da sağolsunlar bizi bırakmıyorlar Allah razı olsun onlardan