Nazdar63 Kizlar aranızda bu durumu yaşayan varmi testim pozitif çıktı 25 haftalik hamileyim çok korkuyorum
Mikim Nazdar63 ben yaşadım bu durumu ilk gebelikte bı pozitif bı negatifti sonra kessin doğru sonuç için dizen kabaratuvara gonderdik ve negatif geldi şuan ikinci gebeliğim özelde ve üniversitede pozitif geldi Ankara düzene gönderdik negatif geldi sonra tekrar üniversitede kan verdim pozitif geldi 1 hafta önce ilk defa kanamam oldugu için acil universiteye gidip kan verdim negatif geldi ve iğnemi oldum anliyacaginiz farklı hastanelerde bu testi herzaman tekrarlamak gerekiyor cnku yanlış sonuç verebiliyor
Sevgilimmmmmmm Negatif ya da pozitifi olunca ne oluyor ki. Benim negatif çıktı. 28. Haftada iğne yapacaksın dedi doktor
yeni_anne2 Sevgilimmmmmmm negatif olunca bebek sizi etkilememiş oluyor sanırım canım benimde negatif cıktı doktor bu iyi bişey demisti 2 gün önce iğnemi oldum
Nazdar63 Bebekle aramda kan uyuşmazlığı oluyor demek bende 10 haftalik ken kanama m olmuştu testim negatif çıktı kan uyuşmazlığı iğnesi oldum şuan 25 haftalığım pozitif çıktı yarın doktora gösterecem umarım bebek etkilenmez
Guldane32 Nazdar63 yarın gidince bana da yazar mısınız 28 haftalıken bende oldum igne vurulmadan once negatifdi bugun tekrar baktilar 33+3 de 2 hafta gelişim geriliği var pozitif çıkmış
Karanfill Benimminikim hamileligin ilk ve ortanca haftalarında gerekli görülürse son haftalarda da da yapilabiliyor
yeni_anne2 Benimminikim erken haftalarda kanama durumu oldugu zaman hemen yapılıyor kanama durumu yoksa 28 hafta da yapılıyor canım 😊
yeni_anne2 Guldane32 iğneden sonra mıı pozitif olduğunu öğrendiniz iğneden önce negatif di ama değil mi
Nazdar63 Guldane32 bugün gittim doktorum iğne vurulduktan sonra pozitif olmuş sorun yok dedi iğneden dolayi oluyor dedi ama iğne vurulmadan önce pozitif çıkması sorun demek dedi yani korkacaksın bisey yokmuş
Benimminikim yeni_anne2 çok teşekkürler kuzum bizde de var kan uyuşmazlığı ama kanama olmadı şükür 28 haftada olacak demek ki test kan mi veriyoruz sadece
Guldane32 yeni_anne2 iğneden önce negatif di 28 hafta da iğne oldum ama şuan 33 haftalık olduk bugün ki kan sonucunda pozitif çıkmış
yeni_anne2 Benimminikim canım sana öncekile 28 haftanı geçirme diye naçizane tavsiyem olucak devleten randevu al gidip kan verip aynı gün cikiyor test sonucu aynı gün de igneni vuruyorlar tek yapman gereken kan vermek evett 🌸😊
yeni_anne2 Guldane32 aaa pekiii bunun sebebi neymiş canim neden olmuş benimde negatif cıktı sonuc iki gün önce ignemi de oldum
Dbxfdg Guldane32 sizinki iğneden olmuş olabilir çünkü min 2,5 ay koruyuculuğı devam ediyormuş iğnenin buna göre sizin için doğum vaktini çok rahat çıkarır demek oluyor, ama konuyu açan arkadaşımızın durumu daha farklı
yeni_anne2 Guldane32 neden tekrar test yapıldı iğneden sonra iğneden sonra tekrar mıı yapılması mı gerekiyor
Guldane32 yeni_anne2 ben şuan 33+5 günlük hamileyim ama bebeğimin karin çevresi 2 hafta geriden geliyor o yüzden doktor ona da baktı ama pazartesi gidecem tekrar kontrole o zaman söyler heralde