ozgese-s Anneler bebeğim de gelişim geriliği var süt içmek bebeğe kilo aldırıyormuş doğru mu acaba ya gebelik şekerim olduğu için herşeyi tüketemiyorum😔
Kze ozgese-s kefir daha faydali onu icebilirsiniz sutte icebilirsniz ceviz kasar peynir yiyebilirsniz bunlarda sekeri arttircak bisey yok
Ayse0575 ozgese-s en güzel kiloyu yoğurt aldırıyor bacım, kaşar peyniri, yeşil biber, avakado, yumurta, ceviz, badem bunlar direkt bebeği besliyor
Minnakpopus ozgese-s sütün boy uzattığı gelişime katkı sağladığı vs vs bunlar çürütülmüş tezler sütün hiçbir faydası yokki. Onun yerine kefir ceviz kaşar peyniri muz avokado tüketin bunkar asıl bebeğim gelişimine katkı sağlar 🌸
ozgese-s Ayse0575 yoğurt az tüketiyodum bacım sağol daha fazla tüketiyim o zaman inşallah faydası olur 🌷🌷
Prensess33 Minnakpopus tam tersi canım süt çok fayda sağlıyor ilk kızımda icememjstum ikinci kızımda her gece uyudugumda ve her sbaah uyandigimda mutlaka günde iki bardak içtim kızıma her kontrole gittigimde doktor sürekli bebeğimin boyu uzun olduğunu söyledi doğduğunda 52 cm di maşallah
Bnguuu_102 Minnakpopus yani çok dağlıkkı değşl hazır kefirler zaren kendiniz mayalasanız çok güzel olur evvahe doğal sayfasında doğal probiyotik kefir mayası var oraya bakabilirseniz isterseniz ancak marketten almamaya özen gösterin annelee
Minnakpopus ozgese-s sağlıklı olsun aklı yerinde eli ayağı heryeri düzgün olsun varsın minyon olsun annesi 😍
ozgese-s Minnakpopus Ya öyle tabi ama annelik delilik herşeyi takıyosun işte ilk oğlum da hiç böyle şeyler yaşamadım şimdi tedirgin oldum 😂
Minnakpopus ozgese-s ahaha seni çok iyi anlıyorum bende daha yeni ikinciye hamileyim. İlkinde ya cahilmişim cevvalmişim prensesmilim diyorum ama bunda nedense ne bilim değişik 🫣😂
DidemY ozgese-s peki hangi besinleri tüketiyorsunuz ne zaman kilo almaya başladınız ve kaç kilo aldınız
ozgese-s Minnakpopus Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah kolay doğumlarınız olsun 🌷💕
Minnakpopus Prensess33 saygı duyarım siz süte bağlıyo olabilirsiniz ama süt konusundaki makaleleri de okumanızı canı gönülden isterim 🌸 benim açımdan bakacak olursakta ağzıma süt sürmem senelerdir oğlum tadını bilmez evime yoğurt mayalamaktan harici girmez ama benim de boyum 1.80 oğlumda 52 cm doğdu 🫣 bu konular genle alakalı biraz ama sütün alt yapıda başka şeylere verdiği zarar benim demek istediğim 😇
Mrymatls ozgese-s kefir muz kaşar bol bol yiyebilirsin kuru incir ve hurmada çok iyi kilo aldırıyor ama yanında ceviz tüketmelisin tek yersen şekerini yükseltir
Boncuk15 Minnakpopus süte karşı bende öyle güvensizim ilk çocuğuma hiç vermedim şimdi kendim de çok nadir mide ekşimesinde içiyorum bana o kadar güvensiz geliyor ki herkes beni eleştiyoe ama tok tutma dışında bence faydası yok