NhLpRn Elifdmrezen bende aşırı halsizlik ve iştahsızlık var tüm yemeklerin kokusu midemi bulandırıyo meyveden başka bir şey yiyemiyorum ruh halim de çok dalgalanmalar yok şimdilik :)
Elifdmrezen NhLpRn Dilerim ruhsal durumumuzda hiç bir sıkıntı olmaz 🙏Beslenme sorunu sanırım hepimizde var bir kaç ay sabretmenin gerekiyor ;)
Betilunlu Elifdmrezen ben de aynıyım bazen içimden canavar çıkıyor 🤦🏻♀️ Bazen oturup her şeye ağlıyorum 🤦🏻♀️