semir99 Lanetkari bende 5 aydır folik asit kullanıyorum. Bir süresi var mı onu da bilmiyorum. Rabbim hayırlısıyla nasip etsin ne diyim..
Eylulsu_071 semir99 daha yeni karar verdik aslında tam anlamıyla 🥹 bu ay pik gördüm zaten ilk defa kullandım bu testleri
rabiayy semir99 14.günde görmüştüm canım. Ve ilk ovulasyon testi sürecimde gebe kaldım ama kimyasal sonuçlandı