bende güne günene olmasaa da adet olabilenlerdenim. Ama adet olduğumuz sağlıklı yumurtlayıp çatladığımız anlamına gelmiyormuş ne yazıkki ovülasyon testleri işe yaramadı çok kez doktora yumurta takibi yaptırdım kendiliğinden gelişmiyor küçük küçük kalıyorlar. Bennde 1.5 senedir hamile kalamadım. 4-5 kez ilaçlarla büyüttük olmadı, aşılama olmadı, tüp bebeğe başladım inşallah hayırlısı😞