Bende 4 .5yas oğlum var . Şubat da 5 yaş olcaz.ikinci bebiş yolda 9+1 yeniyiz sürpriz bebişim.oğlum da hiperaktivite çocuk bende süreli TV çizgi film açıyorum. Baya Dili gelişti gibi konuşmaları azdı önceden Bebek kardeş hevesi var .🤗 Rabbim gonlumuzce nasıp etsin ❤️🔥