HazelSeren 15 aylık oğlum var 12+4 haftalık hamileyim :) henüz cinsiyeti belli değil ama erkek hissediyorum ilk hamileliğimle aynı belirtilerim ama kız olursa daha çok sürpriz olur bize 😍 Cinsiyet bir yana sağlıklı, hayırlı evlat olsunlar 🤲🏻 Oğlumu Beykoz devlet hastanesinde normal doğum olarak doğurdum, şu anda yine aynı hastanede takipliyim doktorumdan ve hastaneden memnunum çok şükür 😍 dilerim ilkte ki gibi iyi ve merhametli ebelere denk gelirim 😊 Zaman zaman yüksek bel ağrım ve koku hassasiyetim var maalesef :( Oğlumun ve eşimin nefesleri, ten kokuları bile beni rahatsız ediyor 😭 4.ayda düzelir umarım 🥹