rabiayy Esmasin peki gebe kalabildiniz mi tekrardan ? Geçmiş olsun çok . Bir de nasıldı kanamanız ve betanız kaça kadar çıkmıştı
Esmasin rabiayy martta kimyasal geçirdim adet günümde test yapmıştım öylesine adet olucam sanmıştım 45 ile öğrendim 2 gün sonra doktora gittim 44 E düşmüştü 3 gün sonra da kanama başladı ama çok ağrım olmuştu büyük parçalar gelmişti çok koyuydu kan rengi içimden Birşey kopup düşüyor gibiydi Allah tekrardan yaşatmasın çok zordu. Gebe de kalamadım ondan sonra tedavi görüyorum 4 aydır
rabiayy imcakir inşallah hayırlısıyla kalırsın cnaım. Betan kaça kadar yükselmişti. Ne kadar kanaman oldu
imcakir rabiayy ben 10. haftada kürtaj oldum. kanamam felan olmadı muıayneye gittiğimde 9. haftada kalbinin durduğunu öğrendim
GEBES3 [silindi] bende kimyasal geçirdim ama korunmaya gerek yon dedi doktor hatta kimyasal çoğu kadın geçirir ama farketmez sadece adetim geçikti der dedi o yüzden normal ilişkiye devam edin dedi
[silindi] GEBES3 kimyasalda durum farklıdır hatta düşük yapılan haftaya göre bile fark ediyor o yüzden kendi doktorunuz ne dediyse onu uygulayın burda herkesin durumu birbirinden farklı birine söylenilen sizin için geçerli değildir herkesin vücudu ve yaşadığı süreç kendine has özel o yüzden doktorunuz ne dediyse onu dinleyin
Kdnzysnr Yeni bir düşük gebelik geçirdim, doktor yalnızca 1 ay koruma yapılacağını söyledi, Bir de kromozom testi yapılacak
Aselcnmm9 rabiayy daha 1 hafta önce falan kimyasal gebelik geçirdim bu ay Bakacaz artık Rabbim nasip edrse
rabiayy Aselcnmm9 bende aynı şekilde cnaım. Bu hafta geçiriyorum. Betan kaçtı ve ne kadar zamanda sıfırlandı
Kdnzysnr rabiayy hayır herhangi bir rahatsızlığım yok ya da rahatsızlığımız, doktor biyolojik olarak her şeyin iyi olduğuna rağmen gebe kalmayışımı , eve geçirdiğim 2 adet düşüğün sebebi kromozomsal olabilir dedi, eşime ve bana yarın test yapılacak.