Aselcnmm9 rabiayy ben kimyasal gebelik geçirdim doktor korunmana gerek yok dedi hatta diğer ay tutma ihtimali daha yüksek dedi
rabiayy [silindi] peki siz kendi isteğiniz ile mi korundunuz ve sonrasında sağlıklı bir gebelik oldu mu
Sssbbbs rabiayy benim Nisan da kimyasal oldu sonra temmuz da tekrar kimyasal oldu maalesef benim kanımla ilgili sıkıntı çıktı şimdi onlarla uğraşmam gerekecek
imcakir rabiayy hayır yeni bıraktın korunmayı Yani aralığın ilk haftası ilk reglimi olmuştum ocakta belli olur kaldık mı kalmadık mı :)
[silindi] rabiayy doktor söyledi 3 ay içinde tekrar gebelik olursa onun da düşük olma riski çok fazla dedi korunmanız lazım dedi o yüzden korunduk. Sonrasında korunmayı bırakalı 3 ay oldu ama henüz tekrar gebe kalamadım malesef
Byz99 rabiayy hayır malesef 3 aydır istiyoruz tekrar ama yine adet oldum geciktim 3-4 gün bu sefer ama malesef olmadı yine
GEBES3 [silindi] bende kimyasal geçirdim ama korunmaya gerek yon dedi doktor hatta kimyasal çoğu kadın geçirir ama farketmez sadece adetim geçikti der dedi o yüzden normal ilişkiye devam edin dedi
rabiayy imcakir inşallah hayırlısıyla kalırsın cnaım. Betan kaça kadar yükselmişti. Ne kadar kanaman oldu
rabiayy Esmasin peki gebe kalabildiniz mi tekrardan ? Geçmiş olsun çok . Bir de nasıldı kanamanız ve betanız kaça kadar çıkmıştı
Aselcnmm9 rabiayy daha 1 hafta önce falan kimyasal gebelik geçirdim bu ay Bakacaz artık Rabbim nasip edrse