Mbmelike gunesveguney benimki max 15 diyo hep ama dün dedi ki bi kaç gün bekleyelim sonuç gelmezse lab ile görüşürüm demek ki en geç cumaya kadar belli olacak ki öyle söyledi
miraclenaz Benimki de sonuçlanmadı hala :( büyük ihtimalle Fransa noele girdiği için hala alamadık sonucları
miraclenaz Sonucum geldi arkadaşlar sizinki de eli kulağındadır inşallah hayırlı sağlıklı sonuçlar alırsınız 🥰🥰
Mbmelike miraclenaz yaa benim de sonucum az önce geldiii çok şükür her şey yolunda ve kızım olacak hayırlısıyla 😍 inş sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz 😍
gunesveguney Mbmelike aaaaaaa gerçekten miiiiiiii nasıl geldi tek bir sayfa mı sonuç neler yazıyor benim gelmedi bugün 8. Gün
Mbmelike gunesveguney canım iki üç sayfalık pdf attı hepsi yabancı dil asla anlaşlmıyor kadın dedi sağlıklı cinsiyeti de söyledi wpden mesaj atıp bilgi verdi
Kereminannesi2147 gunesveguney miraclenaz ne için verdiniz kızlar doktorunuz risk mi gördü yoksa siz mi istediniz özellikle