Mbmelike evet ulaştıktan sonra kimlik bir şeye gerek kalmıyor. Bende bekliyorum hala. 4 gün oldu bugün kanı vereli 🙏🏻 bence kargoyla gönderim yapmazlar firmaya mail iletiyorlardır onlarda maili bize iletecekler bir de doktorumuza iletecekler. Benim temsilcim Whatsaap üzerinden ileteceğini söyledi. Forumda bi arkadaş laboratuvara ulaştıktan 4 gün sonra sonuç geliyor demişti 5-7 iş günü arasında çıkıyor sanırım sonuç 🥹