acelyaprak Benimde 2genimde homozigot 1genimde heterozigot vardı doktor aspirin başladi ama şuan iğneye gerek yok dedi bende tedirgin oldum ısrarcı olmalımıyım acaba daha keseyi görmedik
Anonim-C acelyaprak homozigot önemliymiş öyle okudum hep brnim doktor da vermiyor inat. Başka doktora göstericem bugünde vermiyorum derse birazdan gidicem
acelyaprak Anonim-C sağlıkla kucağına al inşallah 🙏 bende pazartesi gittiğimde ısrarcı olup başlayacağım
ayyuzlu99 Srp53 merhaba benim de pai homozigot ve mthfr677 homozigot. Siz ne zamana kadar aspirin ve ne zamana kadar iğne kullandınız acaba?
Srp53 ayyuzlu99 merhaba, yanlış hatırlamıyorsam aspirini 32. Haftada kestik iğneyi de doğumdan 1 ya da 2 gün önceydi.
ayyuzlu99 Srp53 ne kadarlık aspirin kullandınız acaba? Ve ne kadarlık iğne idi? Sabah hangisini akşam hangisini aldınız acaba? Teşekkür ederim
Srp53 ayyuzlu99 corasprin 100 mg oksapar 0.4 ben sabah aspirini içiyordum akşam da iğneyi yapıyordum.