kesinlikle iğne kullanın. bende de bebeğe değil anneye zarar veren gende pıhtılasma görüldü. ve vücut anneyi ya da bebeği tercih edeceği durumlarda anneyi tercih edip bebeğe kan akışını kesiyormus. işinizi şansa asla bırakmayın. bazı doktorlar gerek görmüyor ama bazı doktorlar garantici oluyor. garantici olmakta fayda var.