Benim de cuma günü 6+3 haftalık oluyor kontrolüm var daha bebeği de görmedik umarım görürüz .açıkçası ben de kalp atışını şuan dinlemek istemiyorum .ilk gebeliğimde 6+0 da dinledik sonra 7+2 de dinledik ondan 2 gün sonra bebeğimin kalbi durdu .onun için erken dinlenmek en iyisi