Dilsah02 danla2711 ay çok güzel Rabbim Sağ Salim kucağına Almayı nasip etsin kazasız belasız cinsiyeti Bellidir O zaman Demi canım ❤️
danla2711 Dilsah02 teşekkür ederim kuzum amin hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize🥰♥️ cinsiyetimiz %80 erkek 🥰🥰💙 ama enerjim kalmadı tükendim eskiden çok fazla enerjik biriydim 😅
anneoluyorumm13 Dilsah02 kalp atışı doplerle dinlenir. Dopler dalga gönderirken ısıda gönderir bu ısıda daha ilk haftalarındaki bebeği ürkütür bu yüzden sadece titreşimine bakılır bebeğin dopler çekilmez ☺️ Sağlıkçıyım
Dilsah02 anneoluyorumm13 2 kez dinlemeye Çalıştı ama olmadı Ama ekranda Kalp atışını görüyoruz birde Progestan Kullanıyrm Değerim 6000 di sonra 11000 yükseldi Şimdi Tekrar 9000 düşmüş size Zahmet Acaba Bu neden Olur 😊
Dilsah02 danla2711 Hayırlı Evlat olsun Canım 😂 Neden Enerjini mi Yedi şimdiden Ah seni Şimdiden Anneni Tükettin 😂
busrax_ Dilsah02 bende 6+7de gitmiştim. kalp atışını görüp dinlemiştik ama çok hafifti. bazı doktorlar dinletmemeyi tercih ediyor bebiş etkilenmesin diye
Dilsah02 busrax_ Bende Dinletmeye Çalıştı Aslında Var dedi kalp atışı Ama Bi türlü denk getiremedi sanırım
danla2711 Dilsah02 ahaha valla bende bilmiyorum beni o mu tüketti yoksa sigarayı bırakınca mı hayattan soğudum anlamadım😂😂yoksa gerçekten aktif bir insandım şimdi dışarı bile çıkmak istemiyorum iştede çok yoruluyorum😂
Dilsah02 danla2711 Seni çok iyi Anlıyorum Bende Herkezden sinirimi Çıkartıyorum Valla Ben çok zorlanıyorum sen nasıl bıraktın😂😂 sen ne iş yapiosun Canım 😂
HuzurDenizim Benimde aynı olmuştu, kalp atışı ultrasonda gayet net görünüyordu zaten , doktorum bebek henüz çok küçük olduğu için zarar vermemek adına biraz daha büyüyünce dinleyeceğini söylemişti, öylede oldu 🤗
danla2711 Dilsah02 vallahi öğrenince mecburen direk bıraktım vicdan yaptım 🥰 bankada ikramcıyım canım çay kahve yapıyorum memurlara🥰
Dilsah02 danla2711 Bende Aynen Zor Oldu ama Hala Canım istiyor valla 😂 Allah kolaylık Versin Tanıştığıma çok memnun oldum canım 😘
shrnur Sevcan43 canım aynı şeyi bende bugün yaşadım 7+3 olarak gittim 6+3 çıktı ultrasonda kalp atımı görünüyor ama sesini dinleyemedik haftasına göre kalp atımı çok zayıf dedi doktor Salı günü çağırdı eğer yine böyle olursa kürtaj dedi çok korkuyorum
Dilsah02 shrnur korkma Allahın izniyle hiç birşey olmaz iyi düşünelim iyi olsun inşallah içini ferah tut ki Güzel olsun Herşey ❤️
Sevcan43 shrnur iyi düşünelim canım belki daha küçük oldukları için böyledir bana böyle söyledi görüntü olarak kesinlikle kalp atımı var haftaya daha güçlü duyarız dedi geç döllenme olmuş dedi ve adet tarihimi güncelledi dua edelim güzel haberler alalım inşallah
Dilsah02 Sevcan43 aynen Geç döllenme Olmuş Canım Korkma Rabbim Hakkımızda En iyisini En güzelini Nasip etsin İnşallah