Bu konu öne çıksın bence, belki çözümü olan daha çok kişiye ulaşır 😞 Ben de 24 haftalık gebeyim ve bu vajinal enfeksiyon sebebiyle kasılmalarım başladı. Sancım çıkıyor. Serum da aldım, antibiyotik de kullandım, kaç kez fitil de kullandım ama geçer gibi olup yeniden başlıyor. Alt tarafım çok ağrıyor yatarken sağdan sola döneniyorum ağrıdan. Ben bebekle ilgili sanıyordum meğer vajinal enfeksiyonmuş. Neler yapmalıyız hanımlar belki ilaca ek çare bulan vardır 😞😞