Gebeliğimin basından beri geçmeyen vajınal enfeksiyon var. Sayısız antibiyotik suprax monurol ve gynomax fitil kullandım. 2 gun iyiyim ,3. Gun tekrar baslıyor. Siz nasıl cozum buldunuz ? Şu an kanama, açılma nedeniyle erken Doğum riskim var yatıyorum ne yapmam gerek? Bugun çatı muayenesinde enfeksiyonumun cok olduğunu soylediler yine.