Rukiss35 egerki sigortalı özel hastane değilse canım bazı ilaçları devlette kadın doğum doktoru yazarsa reçeteli oluyor daha uyguna almış oluyosun şimdiden inşallah güzel geçer sürecin benimde yaptırdığım merkez Bursa’da jinemed tüp bebek merkezi doktorum falan çok iyiydi ikinci tedavimiz biri boş gebelik olmuştu şimdi 1 ay var doğuma