Minikmucizemmm26 MiracAlpinveUmutunAnnesi benim de modum bu sıralar böyle herşeye ve herkese sinirleniyorum buraya giriyorum ki kafam dağılsın
MiracAlpinveUmutunAnnesi Minikmucizemmm26 Hamiellikten bunların hepsi geçici sakinn ol bebeklerinin etkileniyor. Bazen bende öyle oluyorum kafamın içi yanıyor beynim karıncalanıyor sinirden
MiracAlpinveUmutunAnnesi Mommywolf İnsana bu saatte bir ağırlık geliyor dimi bende yatsam uyurum yani
Mommywolf MiracAlpinveUmutunAnnesi çok teşekkür ederim valla fena kaptık şifayı İlaç da içemiyoruz artık ıhlamurlarla geçer inşaallah 😷
Minikmucizemmm26 MiracAlpinveUmutunAnnesi aslında sakin ve güzel ilerliyordum ama bu ara ne olduysa oldu hormonlarım beni salmıyo 😂
Balbebek012 MiracAlpinveUmutunAnnesi yaa çok güzeller ellerine sağlık 🥰 anlık resmen böyleyim ben yeni eve geldim gez gez yoruldum 2 bebe bir de hamileyim 😅
MiracAlpinveUmutunAnnesi Balbebek012 Teşekkür ederim 🌸 Kız helal olsun bebeler kaç yaşında kaç haftalık hamilesin 😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi Mommywolf Aklım çıkıyor benim grip olmaktan. Ben normal de de çok grip oluyorum ve ağır atlatıyorum ilaçla antibiyotikle bile 10 gune geciyor 🫣
MiracAlpinveUmutunAnnesi Minikmucizemmm26 Oluyo öyle şeyler geçen bende de oldu inanki kendimi parcalayasim geldi 😂
Minikmucizemmm26 MiracAlpinveUmutunAnnesi agsjsj hayırlısı ile bı dogursaydık gerçi arkasından bide lohusalık geliyo da olsun en azından kucagimiz da olurlar 😂