MiracAlpinveUmutunAnnesi Hayırlı aksamlar herkese 🌸 Uzun zamandır gif postu açmamıştık kendimize gelelim Valla bugün sabah çok uykum vardı zor ayıldım sonrasında örgülerimi bitirdim evimi temizledim yemeğim zaten vardı hamilelik en başından beri çok zor geçiyor bugün biraz daha keyifliyim sanırım örgü yapmak iyi geldi önce yaptıklarımı atayım sonra da gifimi atayım sizleri de bekliyorum 😂💃
keyfimin-kahyasi-misin MiracAlpinveUmutunAnnesi Gif atmayı beceremeyen tek ben kaldım koca form da xkdkd Ama ruhum daraliyor Bunalıma girdim galiba ya da erken lohusa deprasyonu uğradı
MiracAlpinveUmutunAnnesi keyfimin-kahyasi-misin Yorum yaza bastıktan sonra altta işaretler var onları kaydır en sonda gif yazıyor 😂
mcansu MiracAlpinveUmutunAnnesi 😅😅 işin kötü yanı açım ama yiyemiyorum hani gerçekten çok beğendim tıka basa gözüm dolana kadar yiyeyim olayım da yok