Gurbetgeliniii bence 1 seneyi beklemeyin, en azından içiniz rahat olur herşeyimiz sağlıklı diye. Biz en azından öyle yapmıştık yani eşimde sorun çıktı mesela benim, bendede pcos vardı sonra rahim filmi çekildim ondada perde göründü bunların hepsi zaman alan şeyler 1.5 yıllık evliyim 2.tüp bebek tedavimdeyim