Merhaba arkadaşlar 8 aylık evliyim. Adetlerim genelde de düzensizdi 2 ay olmadığım oluyordu. Doktora gittim pcos teşhisi koydu. Bebek düşündüğümüz için progestan verdi adetlerimi düzenleyecekmiş bebek oluşursa rahme tutunmasını sağlayacakmış. Adetin 3 yada 4. Günü gel hormon testi yapıcam dedi. Gittim baya detaylı kan aldı yarın sonuç göstermeye gidicem. Dhea çok yüksek çıkmış referans dışı gösteriyor. Bide lh fsh nasıl sizce. Gebeliğe engelmi bunlar
LH 8,61
FSH 5,36
Estradiol (E2) 37
TSH 1,33
Prolaktin 17,9
Serbest Testesteron 1,81
DHEA SO4 448