Elifff2112 benim merak ettiğim bir konu var, sezaryen doğumu için doktorlar 1 gün belirliyorlar ve o gün yapıyorlar. Genellikle 38.hafta yaptıklarını biliyorum. Benim 38.haftalarım tam bayramdan sonraki 2 3 güne geliyor ve o günler de genelde tatil ilan ediliyor. Acaba tıp fakültesi doktorları da tatile mi çıkıyorlar bilen var mı?