Melike_469 ilk bebeğimi son dakıkaya kadar özele gıdıp pandemı olduğu ıcın benı normal dogurtamayaklarını soyleyıp çocuk hastanesine gıttım
Normal geldi ama çatım musaıt degıldı doğuma ve ben çocuk tehlikeye gırmesın diye sezaryan oldum çokta memnun kaldım
Suan ıkıncıye hamıleyım ve iki hafta sonra yine sezaryan olacağım çocuk hastanesinde
Tıpta özel kısmını övenler var ama dıger kısımda hep pratısyenlerın baktığını helede normal doğumda gelen gıdenjn ogrencılerın yanı alttan baktığını söylediler
Bu size bağlı hastaneden ne bekliyorsunuz buna bağlı
Konfor rahatlık ılgı beklıyorsanız özele gıdersınız
Ama yok güzel bir doktor doğum olsun zaten 1gun kalacağım hastanede dıyorsanız çocuk hastanesı kötü değil
Sizi eve gondermelerı normal çünkü. Suyunuz gelmemıs 1cm açıklık çok düşük
3-4bulunca zaten bırakmıyorlar
Sancılarınız zaten artınca sız evde duramazsınız