Bulut54 Suda doğumda dışardan tıbbi müdahale yok, doktor müdahale edemiyor; anestezi yok, bölgesel uyuşturma yok, epidural yok,
Bulut54 Ama enfeksiyon vs nasıl olur, riskleri nelerdir bilmiyorum , veya o vaziyetteyken ıslak olmak nasıldır bilmiyorum
Bulut54 Doğuma hazırlık eğitimine katıldım, orda da bahsedildi. Suyun içinde rahim yumuşuyormuş. Dikiş vs olayı daha az oluyormuş. Ama ne kadar doğru bilemiyorum
Ceydaaas1 basakceylan_06 bende gazi universitesine gidiyorum Bilkent şehir Hastanesi’nden memnun musunuz hep asistanlar mi var
basakceylan_06 Ceydaaas1 evet memnunum. Başhekimlikte tek bir doktora takipliyim o yüzden tercih ediyorum. Çevremde Bilkent’te doğum yapan çok tanıdığım var genel olarak hepsi de memnundu.
Cakmakdilek basakceylan_06 protokol girişlimiydiniz bende seval atabey yazıyor doktoru göremedim tam soru soramıyorum o yüzden siz nasıl ilerlettiniz acaba
Cakmakdilek basakceylan_06 merhaba seval atabey bende başhekimlikte takipliyim ama doktorumu göremedim asistanlar ebeler oluyor hep orada sistem nasıl işliyor açıkçası anlayamadım bilgi verirmisiniz
basakceylan_06 Ceydaaas1 Seval Atabey dokturum yanında asistan doktor da oluyor kendisi de çoğu zaman orada oluyor.
Enesvezeynebinannesi Suda doğum için gebe okulundaki ebeler , suyun gevşetici rahatlatıcı ağrıyı hafifletici etkisinden faydalanıyoruz demişlerdi.Birde riskler için , yeni doğum gelmeden önce küvette herhangi bir kalıntı virüs bakteri vs. varmı diye kültür testi yapıldığını söylediler.Sterilizasyon için yani .örnek alınıyormuş küvetten sonuçlar temiz gelirse o küvet tekrr kullanıma açılabiliyormuş.
Sosyalmomm Lafee bunu söyleyen naile gökçe uzuner mi cünkü aynısını bana da söyledi ve bi daha gitmedim