Sedabecerikli ben 24 haftalıkken başlamıştm.sanırım 20den sonra alıyorlar yinede bi sormak lazım.Toplamda 1 ay sürüyor haftada sadece 1 gün gidiyorsun.ben sabah 10.30-12.30 grubundaydım.İyi ki gitmişim diyorum psikolojik olarak iyi geliyor rahat ve güvende hissettiriyor.2 tane ebemiz var çiğdem ve serpil ebeler.onlar yönetiyor süreci ama tabii derslere fizyoterapist kadın doğum doktoru yenidoğan doktoru emzirme danışmanı psikologta katılıp bili veriyor.En son derste doğumhaneyi geziyorsun.orayı görmekte rahatlatmıştı beni.doğumhanedeki ebede bilgilendiriyor.kocaman ferah oda.içinde duşun var plates topun var.ve en güzeli özel hastane gibi sancı çekerken yanına istediğin bir kişi refakatçi kalabiliyor.ister annen ister eşin ister kardeşin.sadece bebek çıkarken doğum anında refakatçin dışarı alınıyor.Bunlar çok güzel şartlar