Sny_hkn10 merhaba bende geçen yıl aralık Ocak ayı arasında dış gebelik geçirdim öncelikle çok geçmiş olsun. Ben kürtaj olmadım 75 ml metotreksat iğne ile gelişimi engellediler ve kanama ile attım. Bu süre içerisinde moral çok önemli kendinize çok yüklenmeyin şunu düşünün demeki gebe kalabiliyorsunuz. Ben yaşadığım bu süre zarfında hayatıma hiç birşey olmamış gibi devam ettim yememe ve içmeme dikkat ettim daha sonra araştırdığım içime sinen bir doktora gittim ve gebelik planladığımı söyledim konuyu anlatarak öncesinde folik asit ve d vitaminine başlattı ve rahim filmi hsg çektirdim kanalımdan bir tanesi tıkalıymış o esnada açtılar şuan gebeyim ve son aydayız artık çok az kaldı.senden ricam bunun çok normal olduğunu ve artık çok yaygın olduğunu unutma yediğimiz Herşey hormonlu yapımızla oynadılar sağlıkla kal