Karanfil_ benim beta yukselmedi kürtaj oldum malesef o psikolojiyle de uygulamayı sildim :(
Sizin gebelik devam ediyor ne güzel rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Niye geri döndüm bilin bakalım 😜
19 Aralık kürtaj oldum son betam 29du
Bı daha baktirmadim
22 Ocak regl oldum
Geldik 20 şubata bugün test yaptım pozitif ama beta düzelmedi mi bilmiyorum uzun da zaman sanki
Heveslenmek yok bu sefer