Biz ilk 3 gün eşimle salonda yattık Dikişlerim yüzünden yatağıma yatamadım yüksek olduğu için ama eşimde yattı benimle salonda 2 saatte bir süt sağıyordum onları ayarlıyordu benimle birlikte. 3 gün sonra odamıza geçebildik. İkizlerim 10 gün küvöZde kaldılar çıktıklarında hep beraber salonda yattık baktık ikimizde yorgun oluyoruz dönüşümlü 1 gece eşim gitti odamızda yattı ben bebeklerle salonda yatıp o gece ilgilendim 1 gece ben odamızda yattım eşim gece bebeklerle salonda yatıp ilgilendi en azından gündüz ikimiz birden yorgun olmuyorduk birimiz iyi uyumuş oluyordu ve gündüz idare ediyordu. İki annelerde gelecekmiş bence bebekle eşinizle ilgilenin siz hemen anne oluyorsunuz ama baba zaman Geçirdikçe anlıyor o yüzden mümkün olduğu kadar eşiniz ilgilensin siz yorgun olunca anneler değil yoksa anneler gidince eşiniz ne yapacağını bilemeyecek ve herşey size kalacak