Htccndn Biz hamileliğimin altıncı ayından belli ayrı yatıyoruz benim rahat uyuyabilmem için eşim korkuyordu salonda yatıyorduk o bir koltukta ben bir koltukta yatıyordum doğum yaptım 2 ay oluyor yine ayrı yatıyoruz eşim yatak odasında yatıyor ben salonda yatıyorum eşim kurye olduğu için uykusuz kalmasın diye
keyfimin-kahyasi-misin Bebegimle-1 Tavsiyem Anne kv kısa süre kalsın fazlası zarar . Esinle yatağı ayırma bebek besiginde uyusun yarım saate olsa eşinizle sarılıp uyuyun .
myavocado Bebegimle-1 bebeğim 4 aylık, biz hiç yatak ayırmadık, sadece sabah çok erken uzun yola çıkıp araba kullanacaktı eşim bir iki defa, o zaman ayrı yattı uykusunu almak için, onun dışında cir sorun yaşamıyoruz alıştık bu düzene baştan beri.
Ask1907FB Bebegimle-1 iki hamilelik yaşadım İkisinde de bir hafta Annem baktı geceleri eşimle beraber uyuyorduk İlkinde aynı yatakta Ama ikincisinde riskli olduğu için doğumun sıkıntı olmasın diye ayrı yattık 40 gün boyunca
3minnosanasii Bebegimle-1 1 ay odada koltukta uyudum 2. Doğumumda çünkü sezaryen dikişlerim çok ağrıyordu normal yatağımızda yatıp kalkamıyordum koltuklarım sert olduğu için orada daha rahattım eşimde büyük oğlumu uyutuyordu sürekli yatak odasında o yüzden ayrı uyudum dikişlerim toparlanınca kendi yatağıma geçtim ama dediğiniz gibi soğukluk felan girmedi araya hiç
gizemm0688 Bebegimle-1 ben bunu anlamıyorum. Kimseye de anlatamıyorum. Cok afedersiniz biz cocuğu babamızın evinden mi getirdik ya da annemizle kaynanamızla mı yaptık. Gün içerisinde yardıma gelmek isteyen ya da talep eden olabilir ama yatak ayırmak ne yani ben anneysem o da baba. Bır zahmet elini taşın altına koysun. 65 yaşındaki anama güvenerek yapmadım çocuğu. Hele oğluna kıyamayıp uyandırma diyen kaynanalar mümkünse yardıma da gelmesin.
rubeyyisarah Bebegimle-1 öyle bir şey mi varmış ne alaka? Geceleri hep beraber uyandık çocuğumuza eşimle ki şu an oğlum 2 yaşında hala beraber uyanırız o ağladığında. Yani bu ikinizin beneği tabi ki o da hep yanınızda olacak
Hanniballl Bebegimle-1 Nasil ayiricaz mi yani bebek bizim odamiza gelecek besigimizde anne yani oluyor hep beraber olacagiz artik.. Tabiki yataklarimizi ayirmayacagiz.. Bebek oldu diye neden yatak ayiralim🫠
Baharata Bebegimle-1 ilkinde yatağım yüksek olduğu için yatağıma çıkamamıştım eşim yatmıştı tek başına bende biraz annemle biraz kvdemle kalmıştım yardıma bize gelmişlerdi onlar gidene kadar eşim bebeğe adapte oldu ben toparlandım onlar gidincede saolsun işim her gece kalktı gazını o daha rahat çıkartabiliyodu çok güzel ilgilendi 4 yaşına geldi hala çok ilgilidir bi annenin yaptığı herseyi yapar
rosatue Bebegimle-1 Benim ikinci çocuğum olacak ama ben bu yatak ayırma olayının anlamını çözemedim. Lohusalıkta ayırmak derken? Yatağa alınca uzak durabilmek için bekaret kemeri mi gerekecek erkek kişisi için? Ayırmadım naçizane fikrim siz de ayırmayın bu çok saçma. Zor bir çocuksa da birlikte üstesinden gelinir. Kadını çaresizlik ortamı yaratıp göbeğinde yaşatmaya gerek yok.
Bebegimle-1 rosatue hayır soru çok yanlış yerlere çekiliyor, bahsetmek istediğim ilgilenebiliyor musunuz idi. Yani ağrı acı oluyor mu yatağa yatıp kalkmak. Zaten ayırdığım yok öyle bi düşüncem hiç olmadı. Tamamen bebekle ve annenin ağrısı acısıyla alakalı bi soruydu
rosatue Bebegimle-1 öyleyse ben eşinizle ilgilenmenizi tavsiye ederim. Eşinizin mizacı eğer uygunsa bir çeşit baba olma sendromu yaşamıyorsa çok daha huzurlu olursunuz. Yanlış anlamayın erkeklerde hakikaten kendinden feragat etme ve babalık sorumluluğu ile alakalı ilk zaman sorun olabiliyor. Eğer böyle bir durum gözlemlemezseniz anneleri hiç karıştırmamak daha güzel çünkü anneliğinizi çok daha güzel hissedersiniz. Büyükler işe girince bir şekilde kendinizi yetersiz hissederken buluyorsunuz
Bebegimle-1 rosatue haklısınız tecrübeli anne yorumu benim için önemli tabiki, şuan sorun yok gibi ama doğumdan sonra umarım güzellikle geçer😊
Elfelf475 crescent___ mesela ben annem biraz hızlı yoruluyor ve o dönem hasta gibi diye doğuma yakın son iki saatte çağırdım hastanede söyle bir 4 saat falan kaldı abimin evine yolladım. Dedim eşim kalsın zaten burası hastane hemşire dolu sen boşa yorulma en sağlam yerdeyiz dedim. Eve gelince annemle aynı binadayız ama ona rağmen yemek yapma dışında pek bize yardımcı olmasını istemedim yavaş yavaş alıştım ve yaptım. Tabi ki yardım da istediğim oldu ama asla gece kal nolur gitme diye bir kere bile demedim yine demeyeceğim. Oğlum var mesela 3 yaşında o da sürece dahil olup alışacak mecbur evde kalabalık olmasını seviyorum aslında ama gündüz severim gece değil 😁 ben eşimle basbasa kalmayı seviyorum çünkü
crescent___ Elfelf475 yaa çok güzelmiş imkanlarınız da ne yakın ne uzak en güzeli, Allah sağlıkla nasip etsin büyütmeyi inşallah teşekkür ederim yorumunuz için 🌸
Elfelf475 crescent___ bu arada benim doğumdan birkaç ay sonra annem taşındı şimdi haliyle kalacak evde gece gündüz ama ben onda da konuştum herkesin düzeni var 2 hafta kalsan bence yeter diye. O da sorun etmedi. Bence ne kadar yalnız kalırsanız evin düzeni o kadar hızlı oturuyor. Kalabalık demek bitmeyen yemek iş bulaşık çamaşır demek.