Birbenbirbebek her iki hamileliğimi de belimin ağrıması ile öğrendim ilk hamileliğimi 2,5 haftamda şu anki hamileliğimi de 3,5 haftamda öğrendim. 1.hamileliğimde bel ağrısını 9 ay boyunca yaşadım maalesef, geceleri uyanır oda oda gezinir ağlardım… Şu anda 12.haftamdayım ama yine ara ara şiddetli şekilde ağrıyor maalesef :( umarım bu da 9 ay sürmez tek dileğim 😔 doktorla da görüştüm uzanmak, dinlenmek ve egzersiz diyor başka da yapılacak bir şey yok 🥲