bebekddsk Canım sen kötü düşünme beta artışi iyi ise Progesteron tahlili düştü diye niye kötü düşünüyorsun benim beta dusmese doktor boş gebelik bile dese 8 9 haftaya kadar bekleyecektim ama beta değerim baya düşmüş o yüzden sağlıksız gebelik demek ki hayırlısı diyorum