Merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim kontrol için umudun bittiği yerdeyim çünkü 6190 olan beta 4360 düşmüş sanırım sağlıksız gebelik Hayırlısı diyorum ne düşüneceğimi bilmiyorum bu süreçte olan arkadaşlar nasıl geçti Sizlerden dua istiyorum hayırlısı 😔😔🤲🏻🤲🏻