Sevila59
Üzülme desem de evet üzüleceksin ama şöyle düşün,
En azından çocuğun olmasına bi engel yok
Tekrar denersiniz bi kere tuttuğuna göre ikiniz de sağlıklısınız.
Sadece bebek sağlıksız olduğu için düşmüş, vücut faydalı bulmadığı her şeyi dışarı atar, bu da öyle.
İnşallah mental olarak kendini topladığın zaman tekrar tekrar denersiniz
Allah hayırlısıyla kucağınızı doldursun🌸❤️