Ayshababy Hayelllerhayatttlar canım bi cihaz var fetal dopper trendyoldan bakabilirsin bence evinde bulundur korktun an kalbini dinleyebilirsin ben aldim gelmesini bekliyorum hem okadar stres olmasin
Seros3535 Hayelllerhayatttlar Bende özel doktor takipliyim sizin haftalarınızda sancım olmuştu doktorum beni devlet hastanesine yönlendirdi nst çektir dedi bi Öyle deneyin isterseniz çok geçmiş olsun 💐
Ftmnnr Hayelllerhayatttlar imkanınız varsa özele bı gidin derim inşallah uykusu ağırdır içerde uyuyordur bebiş 😇 Ben bazen şekerli şeyler içince acayip hareket ettini anladım mesela Çok affedersiniz ama iciyormusunuz bilmiyorum kola falan içtiğim zaman ben çok rahatsız oluyor sanırım aşırı kipirdiyor Eğer hamileliğinizde böyle küçük kacamaklar yaptıysanız bir de onu deneyin derim
hsezenysr Sağlık ocagındaki ebe eğer hareketlerini hissetmezsen içinde kötü bir his oldugunda gelip kalp atısını dinleyebilirsin demişti bence bir saglık ocagına gidin 20.haftadan itibaren duyuyor cihazları
Hayelllerhayatttlar Elifff2112 o haftalarda kan tahlili için cagırdılar kalbini dinleyecek misiniz dedim aletimiz şuan ölçmez daha çok küçük dedi
Seros3535 Hayelllerhayatttlar Benim de kanamam olmuştu çok fazla ayakta mı durdun diye sordu o gün bu gün zaten 20 Dakikadan fazla iş yapmamı yasakladı
richgirl10 Hayelllerhayatttlar türk kahvesinde hemen hareketleniyorlar, birde ben geçem gün tetanoz aşısı oldum sağlık ocağında oradaki ebem küçük bir cihazla kalp atışını dinletti oraya gitseniz
Beyzanur3 Hayelllerhayatttlar sağlık ocağında kalp atışını dinletiyorlar kalp atışı varsa iyidir zaten bazen hareket etmeyebilirler çok sıkma canını
Hayelllerhayatttlar Beyzanur3 şimdi hemşireye yazdım gel dedim hemen gideceğim oda aolmadı acile kanamam var diye gideceğim
Hayelllerhayatttlar Beyzanur3 hemşire bizim cihaz onu algılayacak kapasitede değil diyor öyle cevap yazdı
Beyzanur3 Hayelllerhayatttlar ne kadar saçma bizim köyün sağlıkocağı bile daha iyiymiş o zaman direk acile git ağrım var diye
Bebisco Hayelllerhayatttlar aile hekimliğine gidip durumu bahsedip kalp atışı dinlemelerini isteyebilirsin canım
Hayelllerhayatttlar Bebisco şimdi hemşireme yazdım bizim cihazımın onu alglayacak kapasitede değil dedi
Canesss Hayelllerhayatttlar öyle bir saçmalık mı varmış ne demek algılayacak kapasitede değil siz gidin sağlık ocağına kalp atışı duyulur o cihazla kadın doğum acilde hareket hissetmiyorum uzun süredir dersen bakar bakmak zorunda
Hayelllerhayatttlar richgirl10 hemşire cihazı algılamaz dedi ama şükürler olsun hareketi şimdi hissettim
didm6134 Hayelllerhayatttlar bende 23 haftalığım bende hissetmiyorum ama problem yok 1 gün hissedipte 2 3 gün hissetmediğim de oluyor ilerleyen zamanda daha iyi anlarsın dedi doktorum da canını sıkma bence
Hayelllerhayatttlar didm6134 şükür bir iki hareket etti elhamdülilAlkah normalde çok hareketli iki gündür olmayınca çok korktum