Rabiamina hahaha 21.haftamda 8.5 kg almıştım doktor azarlamıştı çok hızlı kilo alıyorsun bak bebeğin suyu fazla karbonhidratı keseceksin dedi öyle yediklerimi kontrol altına aldım arada kaçamak yapıyorum normale döndü su ama yine diyete girmek zorunda kalırım diye dikkat ediyorum dikkat etmesem heralde 30.haftama +15 kg ile giriş yapardım😂😂😂