Ay yalnız değilmişim 🤣🤣 normalde hep donan bir insanım şimdi Allahım her gün özellikle kafam su içinde. Bende öyle yorgan örtüyorm terliykrm açıyorm üşüyorm çünkü uzun kolluyla yatamıyorm artık kısa kolluyla yatıyorm kollarım üşüyo artık pike çıkardım ince pike örtüyorm bende. Kışın kazak üstğ polarla gezen ben şuan kısa kollu altta ince pijamayla geziyorm 🤣 bizim son 9 nasipse doğuma. lohusalıktan sonra normale dönerim diye düşünüyorm 🤣