Endegerlimoglum benim doktorum normal doğumu destekleyen bi doktor ama böyle gider ve gününü beklerse normal şansımız kalmayabilir dedi. Çatı muayenesi yapmadı daha muhtemelen haftaya yapcak yarın belli olur o da. Normal istiyorum ben de ama bebek bey nasıl isterse öyle olcak hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 😊 sizin çatı muayenesi yapıldı mı