iremzcn ben ağustos başında doğum yapmıştım, o ay o kadar sıcaktı ki hastanede bile uzun kollu giydirdik diye doktor gelip çıkarın diyodu. Kızım hemen isilik oldu sıcaktan. Sadece zıbın haziran temmuz aylarında size yetecektir. Tabi altı için yine tek alt ayaklı ayaksız pijamalar alanilirsiniz ya da süslü takımlar vardır böyle tişört zıbın ve alt olarak… uzun kollu takımlar almak istiyorsanız 3-6 ay alın derim mutlaka. Mevsimsel ve gelişimsel olarak ancak denk gelir