iremzcn Kızlar Merhaba. Benim kız bebeğim olacak inşallah, giyim alışverişine başladım. Haziran yaz bebeği oluyor. Fakat 0-3 ay mı 3-6 ay mı daha çok alsam kararsızım. Çevremdekiler 0-3 ayın çok küçük olduğunu söylüyorlar. Sizce kaç ay almalıyım?
yeni_anne2 iremzcn ikisinden de azar azar alabilirsiniz zıbın alın yaz olacağı için en çok onu giydirebılırsıniz sıcaklardan dolayı
Baby_B iremzcn benim bebis Martta gelicek nasipse🥰 3-6 ay cok buyuk gelir canim yeni dogan bebegin icin ortalama 4 tane yenidogan takim, 0-3 aylik 5 takim alman iyi olur Evet bebis hizli buyuyecek ama 1 aylik bebege 3 aylik kiyafet buyuk olur🥰
aslaninannesi7 iremzcn sadece hastanede giydirmek için aldım 0-3 onun harici hep 3-6. Birde bebeğinizin kilosuna da bağlı mesela bizimki iri bir bebek ben 3-6 sayısını da az tuttum. Zamanla kafanızda oluşuyor bu durum ona göre alıyorsunuz
sb17 iremzcn benim bebeğim 3 kg doğdu ağustosta, 0-3 ay aldıklarımın yanı sıra yenidoğan bile aldım sonradan) 3-6 olanlar çok büyük geldi
iremzcn Baby_B Bende büyük gelir diye düşünüyorum ama diğeri de ufacık geliyor gözüme bilemedim 😂 sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏🏻
aslaninannesi7 iremzcn Kilosu normal ise küçük tercih edebilirsin. Ama iriyse gerçekten 0-3 de 3-6 da çok küçük kalıyor. Kaç haftalıksın canım suan ?
Baby_B iremzcn boyu uzun ve kilosu önde gidiyosa yeni dogan cok almayin😊bizimki önde gidiyor biraz,uzunuz bir de😂 Oyuzden yenidogan az aldim
hhaziran iremzcn kızım haziran doğumlu, 0-3 aylıkları yeterli sürede giydi ama 1 aylık bebeğe 3 aylık kıyafet büyük olur, kızım 3500 kiloda doğmuştu, zaten 2 hafta sonra doktoru normal giydirebilirsin demişti yazı hep zıbınlarla atlattık evde
sb17 iremzcn ben de öyle demiştim o yüzden almamıştım önceden😅 hatta bir zıbınını ya bunu aldım da olmayacak hiç dedim, 4 aylık hala giyiyor))
MorKelebek54 iremzcn 0 3 ay genelde zibin al csnim. Yaz olsugu icin inan cok fazla giymiyolar cok tulum aldim sortlu atletli ama giydiremedim sadece fotoğraf cekmek icin giydirdim cikardim hep. Ama yenidogan olarak biraz al cunku bebek yeni dogan doneminde dis dunyaya alismasi kolay olmuyo. Dis dujya ile anne karninin isisi cok farkli alisana kadar sıkı giydirilmesi lazim☺️ ama genel olarak zibin al kesinlikle ☺️
iremzcn MorKelebek54 alt üst pijama takımı almıştım ama sanırım giymez yazın :( Zıbından başkası zor gibi geldi şuan
MorKelebek54 iremzcn kisa kolluysa pamukluysa giydirirsiniz ☺️ duruma gore bakarsiniz siz ☺️ zibin haric tabiki cicili bi ili kiyafetler alin oEl bi yere gidicek olursaniz giudirirsiniz tam dugun sezonu mesela dugune gidicek olursaniz giyebilcek bidi alirsinjz ☺️ normal yazlik kiuafeti sayili alirsiniz zibini da fazla alirsiniz
iremzcn MorKelebek54 Bayılırım minik elbiselere 💖 Giydirmek nasip olur inşallah 🙏🏻 evet zıbın fazla alayım
Hulo2105 iremzcn benim oğlum uzun doğdu ona rağmen 0-3 1-3 aylıkları 4. Ayına kadar giydi. Yani 3 ay rahat giydirirsin. Yenidoğan çok alma onlar gerçekten az giydiriliyor.
iremzcn Baby_B Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💖 bakalım doktor henüz birşey söylemedi kilosu hakkında