Efnan_Meva Aysenur222 Ayy canım işte onu hatırlamıyorum. Çünkü benim çocuklarımın arasında bir hayli yaş farkı olacak oğlum 18 yaşında 🙈
Pinnar7 Ben de dün verdim en kısa sürede çıkması için özel not düştüklerini söylediler ama mümkün mü bilmem umarım cumaya kadar çıkar🙏 11+3 üz
Efnan_Meva Pinnar7 6 Aralık Cuma günü lan verdim, Dün 16 Aralık olarak sonuçlandı. Yoğun olduklarını söylediler. Normalde 5 iş günüydü ilk konuştuğumuzda.
Pinnar7 Efnan_Meva çok fazla sürmüş ya bana da yoğunluk var ama 5 iş günü dediler, neye göre bu kadar uzuyor anlamadım. 3 iş günü içinde çıkan da varmış forumda okudum.
Efnan_Meva Pinnar7 Evet bende şaşırdım zor sabrettim ama sonuçlar temiz çıktı ya o bile yetti açıkçası…
1kopek1bebek Mmehtappp benimde 10+5 di , doktor 11 dedi. Hemşireye bu şekilde bilgi verdim. Önemli olan ultrasonda çıkan doktorun söylediği dedği dedi
Mbmelike Canım hangi firmaya yaptırdın ben eurofinse yaptrdım sonuçlarımı bekliyorum kaçıncı günde sonçlandı
Efnan_Meva Pinnar7 Evet… Sürpriz olsun dedik doktorumuz arkadaşıma,arkadaşım pastaneye😁😁😁 Akşama pastayla da biz öğrendik abisi bildi kız dedi🩷🧚♀️