Prensiminannesiyim tam hatırlamıyorum ama 50 bin falan tutmuştur. Tabii bu ilaçların dozuna miktarına göre değişiyor . Ayrıca transfer işleminden sonra da kullanılması gereken ilaçlar var . Onlar da yine ücretli alınıyor . Devlet karşılamıyor . Zaten Türkiye’de de tüp bebek ücretli . Sanırım bir kaç deneme başarısız olursa o zaman devlet tarafından devlet hastanelerinde yapılabiliyormuş Türkiye de . İlaçların isimlerini Açıkçası hatırlamıyorum . Bir tek gonol f diye bir iğne ismi hatırlıyorum . Bir de cetrodite diye iğneyi hatırlıyorum. Transferden sonra da kan sulandırıcı , fitil , folik asit gibi ilaçlar kullanılıyor . Kısacası ilaç listesi biraz uzun 😅